3 hirdetési hiba, amivel szó szerint PÉNZT DOBSZ KI AZ ABLAKON! 💸🔥

Sokan hirdetnek stratégia nélkül, rossz célzással és gyenge kreatívokkal – így a pénz nem eredményt hoz, csak egyfolytában pénzt éget. Mik a tökéletes kiindulópontok egy bomba jó hirdetés elkészítéséhez?

Taussig Dávid

Ha már költesz hirdetésekre, ne a Facebook járjon jól helyetted! Írj nekünk, és segítünk, hogy a pénzed ne égjen el feleslegesen.

Dávid, milyen gyakori hibákat látsz, amit sokan elkövetnek hirdetéskezelésnél?

Tapasztalatból mondom: sok vállalkozás úgy kezd el hirdetni, hogy nincs mögötte valódi stratégia – csak elindítanak valamit, aztán csodálkoznak, hogy nem működik. Itt van 5+1 gyakori hiba, amit nap mint nap látok:

Hiányzik az ''alapozás'' – nincs piackutatás: Ha nem tudod pontosan, kik a célcsoportod, hogyan gondolkodnak, mire reagálnak, akkor a kampányod már induláskor hatalmas hátrányból indul. A sikeres hirdetés mindig egy jól felépített piaci megértésből indul ki.

Túl tág vagy rossz célzás: Sok hirdető túlságosan általánosan céloz, vagy épp teljesen mellélő. A Facebook tud nagyon hatékonyan célozni, de csak akkor, ha jól van beállítva.

Gyenge kreatívok – vizuál és szöveg: A figyelemért versenyezni kell. Ha a hirdetésed nem üt első másodpercben, nem fog működni. A sablonos stockfotók és unalmas szövegek ma már nem opciók.

Nincs tesztelés, nincs skálázás: Egy hirdetést feladni és hagyni futni hetekig? Ez nem kampánykezelés. A profin kezelt kampány folyamatosan fejlődik – tesztelünk, elemezünk, skálázunk.

Homályos vagy gyenge CTA: A felhasználó nem tudja, mit tegyen, vagy nem lát benne elég értéket. A jó CTA nem csak cselekvésre hív, hanem motivál is benne.

+1: Nincs követés vagy konverziómérés: Ha nem látod, mit hoz egy kampány, csak találgatsz. A számokból dolgozunk – nem érzésekből.

A hatékony hirdetéskezelés nem találgatás, hanem tudatos építkezés. Ha szükséged lenne egy profi csapatra, aki átlátható stratégiával, folyamatos optimalizálással és valódi eredményekkel dolgozik, vedd fel velünk a kapcsolatot – és kezdjük el felépíteni együtt az online jelenléted..